Autoverhuur ZuidWest | De Zompe 1 | 4353 RT Serooskerke | Tel: 0118 - 594020 | Algemene voorwaarden |
Beoordeling door klanten: 8.7/10 - 88 beoordelingen
logo
Autoverhuur ZuidWestbussenBussen

Veelgestelde vragen

  • Wat moet ik doen bij schade?

    Te allen tijde bijgevoegd schadeformulier invullen en inleveren bij Autoverhuur ZuidWest.

    Bij rijdende schade, reis vervolgen en auto aan het einde van het verhuurtermijn inleveren, de schade melden en schadeformulier ingevuld inleveren.

    Bij niet-rijdbare schade, Bovemij Alarm service hulpdienst bellen, tel: 024-360 20 60 (zie ook groene kaart). Laat de auto afslepen naar Autoverhuur ZuidWest, De Zompe 1, 4353 RT Serooskerke. Stel ons op de hoogte via 0118-594020 of 06-22904199 / 06-41191746.

    Indien de schade geen verhaal schade is wordt er een eigen risico van € 750 in rekening gebracht. Indien de schade wel op de tegenpartij verhaald kan worden, wordt er een eigen risico van € 750 in rekening gebracht. Als alles afgehandeld is met de verzekering, wordt dit bedrag teruggestort.

    Bij bovenhoofdse schade geldt er een bedrag van € 1500

    LET OP: ER DIENT ALTIJD EEN SCHADEFORMULIER INGEVULD EN ONDERTEKEND TE WORDEN. BIJ EEN ONGEVAL WAAR EEN ANDER VOERTUIG BIJ BETROKKEN IS DIENT HET SCHADEFORMULIER DOOR BEIDE PARTIJEN TE WORDEN INGEVULD EN ONDERTEKEND. INDIEN ER GEEN SCHADE FORMULIER WORDT INGEVULD, WORDT DE SCHADE OP DE HUURDER VERHAALD.
  • Wat moet ik doen bij pech?

    Bij alle gevallen die u niet zelf op kunt lossen, kunt u bellen naar de ANWB. Het telefoonnummer staat op de sticker in de voorruit. De voorwaarden van de ANWB liggen bij het kentekenbewijs.

    •Indien u een lekke band heeft, dient u deze zelf te verwisselen met de reserveband indien aanwezig.
    •Indien er een lampje van de verlichting stuk is, doorrijden en melden bij inleveren van de auto. Of dit zelf vervangen, indien dit niet mogelijk is dit laten doen bij KwikFit of Euromaster.
    •Indien de auto niet wil starten, doordat u de lichten heeft laten branden o.i.d., dan dient u er zelf voor te zorgen dat de accu opgeladen wordt.
    •Indien u een storing heeft die u niet zelf kan verhelpen, kunt u de ANBW bellen. Het telefoonnummer staat op de sticker op de voorruit (NL. 0900-9000-888 (5ct. p.m.) Buitenland: +31-88-269-1464).
    •Indien u zelf een garage heeft ingeschakeld voor een storing die u zelf heeft veroorzaakt of zelf had kunnen verhelpen dan worden de kosten ad € 100,00 aan u doorgerekend. Mocht u onverhoopt geen contact met de ANWB kunnen krijgen, dan belt u het telefoonnummer 0118-594020. Lukt dit ook niet, dan kunt u bellen naar: 06-22904199 / 06-41191746
  • Wanneer kan ik de auto halen en brengen?

    U kunt uw huurvoertuig binnen de openingstijden ophalen. Het terugbrengen kan buitenom de openingstijden. Bij het afhalen van de auto laten wij u de sleutelkluis zien.
  • Mag ik bij jullie een auto huren als ik nog geen 21 ben of nog geen jaar mijn rijbewijs heb?

    Ja, dat mag. Onze enige voorwaarde is dat u een rijbewijs in bezit heeft.
  • Wat hebben jullie van mij nodig bij het afhalen van het huurvoertuig?

    Zodra u uw huurvoertuig afhaalt, maken wij een kopie rijbewijs en een kopie bankpas (voor het terugstorten van de borg). Ook moet u een huurovereenkomst tekenen waardoor u akkoord gaat met de voorwaarden.
  • Kan ik mijn eigen risico afkopen?

    Ja, dat is mogelijk. Voor € 4,95 per dag halveert u het eigen risico, dus van € 750 naar € 375. U betaalt maximaal voor 20 dagen (€ 99).
  • Hoe zit het met de brandstof van het huurvoertuig?

    U krijgt het huurvoertuig met een volle tank mee. Het is dan ook de bedoeling dat het voertuig met een volle tank teruggebracht wordt mits anders afgesproken. U kunt één kilometer verderop tanken bij de Texaco.
  • Met welk rijbewijs kan ik wat besturen?

    In elk huurvoertuig kunt u rijden met een B-rijbewijs, hier zit geen minimale leeftijd of duur aan.
  • Moet ik betalen voor meerdere bestuurders?

    Nee, er zitten geen extra kosten verbonden aan meerdere bestuurders. De persoon waar het kopie rijbewijs van is gemaakt, is hoofdverantwoordelijk. Deze is dus tijdens de huurperiode verantwoordelijk voor alles wat er met het voertuig gebeurt.
  • Wanneer ontvang ik mijn borg retour?

    Na afloop van de huurperiode maken wij de eerstvolgende werkdag een creditnota van de borg. Eventuele extra gereden kilometers of schade worden hiermee verrekend. Het resterende bedrag wordt binnen drie werkdagen teruggestort op het bij de factuur vermelde rekeningnummer.
  • Betaal ik buitenlandtoeslag?

    Nee, u betaalt geen buitenland toeslag. U mag met het voertuig naar de landen die op de groene kaart vermeld worden. Bel ons als u twijfelt.
  • Zitten er winterbanden onder de bus?

    Zodra het seizoen begint, worden de winterbanden onder de voertuigen gezet. Sommige voertuigen rijden op all-seasonsbanden. U betaalt in ieder geval geen toeslag voor winterbanden.
  • Moet ik betalen als ik annuleer?

    Zodra u annuleert binnen 12 uur voor aanvang van huurperiode rekenen wij kosten.
    - Annuleren 12-8 uur voor aanvang: 50% van de totaalfactuur
    - Annuleren 8-4 uur voor aanvang: 75% van de totaalfactuur
    - Annuleren binnen 4 uur voor aanvang: het gehele bedrag wordt in rekening gebracht
  • Wat verstaan jullie onder een huurdag?

    Onder één huurdag verstaan wij het voertuig 24 uur gebruiken.
Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op en wij beantwoorden uw vraag!